125x125 Ads

Perkampungan Mawaddah wa Rahmah

Assalamualaikum,


Hai blogger guys and blogger gulrz. aku harap korang berada dalam keadaan sihat walhafiat ea. maklum la sekarang ni musim hujan. pandai pandai la jaga kesihatan tu. huhu


Entry kali ni aku nak promote satu program yang telah dikepalai oleh aku and the geng. agak pecah kepala gak kiteorang nak buat program yang agak besar. tapi atas komitmen yang ditunjukkan oleh geng-geng lain akhirnya siap gak kertas keje dan design untuk program ni. 


PROGRAM PERKAMPUNGAN MAWADDAH WA RAHMAH
RM 150
17 TAHUN HINGGA 25 TAHUN.
1 JUN 2012 - 3 JUN 2012 ( 3 HARI 2 MALAM )
JEMPUTAN PENCERAMAH KHAS DARI SINGAPURA DAN KELANTAN
*KUMPULAN NASYID UNIC (dalam perbincangan)


*page promosi

 *tentatif program


kepada yang berminat sila berhubung terus dengan aku. sila tinggalkan email anda di kotak komen di bawah. atau private message aku di alamat email muhamadnurlokman@gmail.com


Kerjasama daripada anda amat kami hargai.


"Sesungguhnya kalau kita membantu agama Allah, insyaallah Allah pasti akan membantu kita."


AMINN

0 comments:

 

Copyright © 2010 • Berbual Sambal • Design by Dzignine